پرستاران

طفاوط!!

شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۰، ۰۳:۳۰ ق.ظ

امروز (&) همکلاسی دوران دانشگاهم از دوبی زنگ زد و دعوتم کرد به جشن ازدواج‌اش.  گفت بروم به من بد نمی‌گذرد. (&) حالا چند سالی است که در یکی از بیمارستان‌های دوبی کار می‌کند. به پول ما، ماهی چهار میلیون و اندی حقوق می‌گیرد!! و حالا می‌خواهد با یک پزشک بنگلادشی‌ ازدواج کند. (&) از من خواسته بروم و تفاوت پرستاری در این جا و آن جا را ببینم. خب چه طوری باید ببینم؟ دیدم دیگر!

۹۰/۰۵/۱۵
... یک پرستار

نظرات  (۱۰)

۱۵ مرداد ۹۰ ، ۰۰:۵۴ پرستار ازاد قم
برید خوش بگذرونید یه اب و هوایی هم عوض کنید
عجب دیدتون گسترده و وسیع..اون ور آب هم میره..راست میگین دیدین دیگه. مهم ترین تفاوتش پوله مگه نه!!!..من میگم برید همو نجا کار کنید و اگه تونستید هم یه کاری واسه ما ژیدا کنید ما هم بیایم..ممنون میشیم
فرق داره!!!!کاش نداشت!!!!
سلامآیا شما حاضرید پرستاری از هموطن خودتونو با پول زیاد عوض کنید..هرچند مریض مریضه اما هموطن از نظر من ارزشش بیشتره..آیا شما فکر میکنید ارزش آدما به پزشک بودن یا نبودنشونه و اگه شما الان به جز خانمتون یه خانم دکتر کنارتون بود خوشبخت تر بودین؟از شما بعیده
سلام دیشب توی روزنامه خراسان خوندم که فیلمی از کیارستمی وجود داره به نام کپی برابر اصل...می خوام بگم شما اسم وبلاگتون رو از روی این فیلم بر داشتین یا نه همین جوری؟
سلام دیشب توی روزنامه خراسان خوندم که فیلمی از کیارستمی وجود داره به نام کپی برابر اصل...می خوام بگم شما اسم وبلاگتون رو از روی این فیلم بر داشتین یا نه همین جوری؟
اختلافات فقط در سطح رفاهی نیست.در امکانات و تجهیزات هم هست.در یک همایش بین المللی که در دوران دانشجویی من برگزار شده بود پرستاران دعوت شده از کشور استرالیا با دیدن امکانات و تجهیزات بیمارستان و تلاش پرستاران ایرانی برای پر کردن این خلا دهانشان از تعجب باز مانده بود و واقعا پرستاران ایرانی و هوش و استعداد و خلاقیتشان را تحسین کردند.
سلامرفتین عروسی؟تفاوت در چه حد بود ؟حقوقشون که تفاوت چندانی با ما نداره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
۱۸ مرداد ۹۰ ، ۲۰:۴۰ میثـاق (دانشگاه در گنجه ی خاطرات)
سلام دوست و همکار عزیز... بعد از لینـک کردن تازه امروز فرصت کردم سر حوصله تـمام پست هاتـونو بخونم. اولین چیزی که باید گفت آفریــنه. هرچند وبلاگـتون هنوز جای کـار داره. به نظرم کم هستن پرستـارایی با قلم شیـوا و شیرین شما که از زبان طنز وارد بشن. امیــدوارم که وبلاگ «یادداشتهای انـتقادی یک پرستار» مانند خیلی از وبلاگ های دیگــه فصلی نباشه و تا جون در بدن دارید فعــال بمونه. نمیدونم منـو می شناسید یا نه؟ اگه نــه، خوشحال میشم بهم سر بزنی. هنـوز نمی دونم چی باید صداتـون کرد؟!!  
سلام و متشکرم از دعوت تون :)آرزوی موفقیت های بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی