پرستاران

ما تک‌خورانیم!

چهارشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۰، ۱۰:۲۷ ق.ظ

وقتی ما می‌فرمائیم پزشک‌سالاری، خب لابد چوب آن به تنمان خورده و یک چیزی سرمان می‌شود. امّا از آن جا که ما از چشم دیگران با وجود همه‌ی هیبت و بزرگی و بزرگواری و فهم و شعور، عددی، حتّا کم‌ترین عدد اعشار هم نیستیم، حرفمان به گوش کسی نرفت و نرفت و دیگر هم نمی‌رود. بابا پزشک‌سالاری یعنی مافیا! یعنی ما که پزشکیم، پـِ  زشـ  کیم!! از شما بهترانیم! همه چیز برای ماست و مال ما و در راستای جیب مبارک ما! قانون را ما وضع می‌کنیم در راستای منافع خودمان! قانونی هم اگر گذاشتند یا گذاشتید که سرش توی حساب‌های بانکی ما نبود، خب اجرا نمی‌کنیم! هِر هِر هِر ...

حالا بالاخره یک کسی انگار ریگ این جماعت محترم نامردی نکرد و رفت زیر دندانش! بخوانید در  این‌جا

۹۰/۰۵/۲۶
... یک پرستار

نظرات  (۳)

سلام. گفتی دنبال من می گشتی؟ من هستم ولی کم میام یه کم گرفتار شدم این روزا...
جالبه اومدید تو وبلاگم نظر گذاشتی که وبلاگت در به در دنبال من میگشته.منی که اصلا شما رو نمیشناسم ولی احتمال میدم....leilail.persianblog.ir
۰۲ شهریور ۹۰ ، ۲۲:۲۴ پرستار ازاد قم
سلامبه نظر من تا وقتی مسئولین ما پزشک باشند و مسئولین پرستار هم یادشان میرود که پرستار هم آدم است وضعیت ما تغیری نخواهد کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی