پرستاران

پت اسکن

يكشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۰، ۰۶:۳۴ ب.ظ

فکرشو بکن، بچّه‌ت، زنت، شوهرت، پدرت، مادرت، خواهر یا برادرت سرطان داشته باشه و برای انجام یک کار تشخیصی، مثل پت اسکن (PET Scan) بهت بگن دستگاهش تو ایران نیست و برای انجامش باید بری ترکیه یا دبی!!

تو این مملکت با این همه ثروت خداداد (نفت و گاز و معادن جورواجور و...) تو مملکتی که فقط یه فقره اختلاس توش سه هزار میلیارده! اگه من مسئول بودم؛ تو روی یکی از این بیمارای بدبختی که برای یک اسکن باید برن ترکیه یا دبی، از خجالت می‌مردم! آخه پول این دستگاه - حالا که خیلی گرونه - سیزده میلیارد تومان بیش‌تر نیست!

آهای چُلاق‌ها! آهای الاغ‌ها که بیلیون‌ها و تریلیون‌ها ثروت زبان‌بسته این مملکت افتاده زیر دستتون و بار خودتون و آقازاده‌ها و نوه و نبیره و نتیجه و نتیجه‌ی نتیجه تون رو بستین!! به داد این مردم بدبخت برسید!

۹۰/۰۸/۱۵
... یک پرستار

نظرات  (۲)

پرستاران ایران بدون داشتن رسانه مستقل و فراگیر نخواهند توانست حرفه خود را به خوبی معرفی و سیمای واقعی آنرا در افکار عمومی جامعه ترسیم کنند.آنان در صورت نداشتن رسانه مستقل و فراگیر نخواهند توانست پیگیر مطالبات صنفی خود باشند و همواره رسانه های غالب و غیر تخصصی مانند سینما و تلویزیون ترسیم کننده غیر صحیح سیمای حرفه آنها و تعیین کننده انتظارات مردم از آنها خواهند بود.در آن صورت مدیران سیستم مانند آنچه الان قرار گرفته ایم با مطالبات آنها بازی کرده و هرگز به وحدت و انسجام صنفی نخواهیم رسید.پرستاران با درک ضرورت رسیدن به رسانه مستقل پرستاران ایران میخواهد با ایجاد شبکه وبلاگهای متصل به هم پرستاران ، گام به گام بسوی تشکیل رسانه فراگیر پرستاران حرکت کند به شکلی که در این رسانه پرستاران خود تعیین کننده محتوای رسانه خود باشند.پرستاران از تبادل لینک شروع میکند و همه روزه به وبلاگهای پرستاری که لینک شده اند مراجعه نموده و در جریان وضعیت بروز رسانی آنها قرار میگیرد و در صورت بروز رسانی آنها با موضوع صنفی و خبری و تحلیلی آنرا به نام خود آنها منعکس میکند.پرستاران همه روزه بروز رسانی نموده و همه روزه منتظر بازدید پ
۲۲ آبان ۹۰ ، ۰۰:۵۴ پرستار آزاد قم
جز تاسف حرفی برای گفتن ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی