پرستاران

تا سیه‌روی شود هر که در او غش باشد!

يكشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۱۳ ق.ظ

یک آقای تهرانی نسبتا" محترم و زیادی علیه‌السّلام که از بد حادثه، دانشجوی دانشگاه امام صادق (!)هم هست، در وبلاگ‌اش مطلبی نوشته با عنوان «ماجرای تسخیر و بازپس گیری باغ قلهک به همت دانشجویان، هشت آذر 1390 + تصاویر اختصاصی پاورقی نویس» که حرف های خوب در آن زیاد است و لابد باید از او تشکر کرد. اما این آقا در جایی از نوشته‌اش، ذیل عنوان یک مشت عقده‌ای و بی‌شعور آورده:

«سرباز بی شعور می پرسید: چند گرفته اید که آمدید اینجا؟
وقتی طرف با سوم راهنمایی از شهرستان برای سربازی می آید تهران، همین می شود دیگر! خبر انقلاب به خیلی‌ها نرسیده‌ است...» ببینید تو را به خدا:


عرض می‌کنم برادر تهرانی! البته همچنان که از پست  و سِمَت جنابعالی (پاورقی‌نویس!) پیداست، حَرَجی بر شما نیست، چون اصولا" در حوزه‌ی فرهنگ و ادبیات، پاچه‌ی پاورقی‌نویسی گشاد است و امکان سُر خوردن و افتادن هر فضله‌ای از دهانه‌ی آن می‌رود؛ امّا بسیجی‌جان! با این نخوت و لاف و گزاف و وهن و وهم، لااقل آبروی امام صادق (ع) را نبر!

در یک اقدام انفعالی، برای شانه خالی کردن از بار مدّعای چرندت، دستِ پیش گرفته‌ای که پس نیفتی و می‌لافی که تو خودت شهرستانی هستی؟ آقای نخبه! میرزممقلی هم می‌داند که کلمه‌ی شهرستانی به خودی خود فحش نیست؛ چیزی که در نوشته‌ی تو رنگ و لعاب توهین به این کلمه داده، محتوای آن دو سه جمله‌ی کذایی است که تو به هم چالیده‌ای! آخه نابرادر عزیز و با شعور تهرانی! گیرم آن سرباز شهرستانی بی‌شعور هم باشد که آدم بی‌شعور البتّه همه جا، منجمله در تهران شما هم فتّ و فراوون پیدا می‌شه؛ بشمار ببینم چند تا از بهترین سرداران زنده و یا شهید دوران دفاع مقدس و اصلا" به نسبت جمعیت، چند شهید از کل شهدای این انقلاب، شهرستانی هستند و چند تا تهرانی و آن وقت انقلاب را به نفع تهران مصادره کن! خبر انقلاب به شهرستان‌ها نرسیده؟ بشمار ببینم چند نفر از مسئولین تراز اوّل مملکت، از جمله بنیانگزار انقلاب، روسای قوا و ... شهرستانی بوده‌اند و هستند و چند نفر تهرانی و آن وقت سند مالکیت انقلاب را به نام تهران بزن! بشمار ببینم آمار فساد، به نسبت جمعیت در تهران بیش‌تر است یا شهرستان و آن وقت نخوت و تبختر تهرانی‌ات را رو نما! بشمار ببینم صدماتی که به این مملکت وارد شده بیش‌تر از زیر سر تهران بلند شده یا شهرستان و آن وقت دعوی فهم و فرهنگ و فضل کن! بشمار ببینم به نسبت جمعیت، نرخ مفت‌خوری و بی‌عاری و بی‌دردی در تهران بیش‌تر است یا شهرستان و آن وقت از زور زدن بمیر!! اصلا" رشته‌ی حسَب و نسَبت را بگیر و برو تا ببینی در کدام دهکوره‌ای ریشه‌ات جا خوش کرده و حالا تو این طور خودت را آدم حسابی به شمار می‌آوری!!

به عنوان یک بسیجی، اگر ریگی به کفش نداری، و اگر ذرّه‌ای، فقط ذرّه‌ای جوهر در وجودت هست، به خاطر این وقاحت و بی‌شرمی و توهین آشکاری که گافیده‌ای، در وبلاگت از شهرستانی‌ها، که یکی از آن‌ها رهبر معظّم انقلاب است، عذرخواهی کن! نمی‌میری‌ها؟!  باورکن نمی‌میری!

۹۰/۰۹/۱۳
... یک پرستار

نظرات  (۷)

خیلی اوسکولی...
اغا
سلام.متاسف هستم که هنوز افرادی نمی دانند سفارت یک کشور ملک کشوری محسوب میشود و ما با وجود قطع رابطه با آمریکا هم حق تعدی به سفارت که بخشی از خاک آنها میشود را نداریم و بریتانای هیز با وجود بیرون اندختن دیپلماتها ایرانی هیچ حقی نسبت به سفراتخانه ایران در لندن ندارد.حمله به سفارت انگلیس تعدی به خاک آنها بود همان چیزی که در کتب تشع جایی ندارد و هیچ کدام از ائمه ما آغازگر جنگی نبوده اند.متاسفانه مملکت ما از بیماری هیجان کاذب رنج میبرد و این بیماری گریبانگیر تمامی گروههاست.اهانت به شهرستانیها و القای حس برتری جویی تهارنیها که سالهاست آزاردهنده شده.اگر این نژاد پرستی نیست پس چیست؟
۱۷ آذر ۹۰ ، ۰۷:۰۴ پرستار آزاد قم
سلاممن هم تهرانی هستم.از طرف این همشهری ... معذرت میخوامشعور انسان ها نه ربطی به مکان زندگی داره نه سطح تحصیلات.
۱۷ آذر ۹۰ ، ۲۱:۴۸ پاورقی نویس
سلامنمی دانم چرا متن را این قدر بد خواندید که نفمید من شهرستانی ام.در قسمت معرفی وبلاگ هم نوشته ام که شهرستانی ام.همه کامنتهای شما هم منتشر شده اند و پاسخ داده ام.انتظار نداشتید که در ایام تاسوعا و عاشورا به تایید و پاسخگویی به کامنتهایی بپردازم که عمده آنها را ضد انقلاب کانادا نشین نوشته است؟با تشکر
عالی گفتیتجمع در برابر سفارت و اعتراض کار خوبی بود اما بالا رفتن از دیوار و کارهای بعدی اثر مصوبه مجلس در بی اعتبار کردن وجهه انگلیس در سطح بین المللی را خنثی نمود و آنها را در افکار عمومی طلبکار کرد.ما همواره از تندرویهای ضربه خورده ایم.
متاسفمالهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی