پرستاران

مکالمه‌ در هوا

سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۰، ۰۸:۴۰ ق.ظ

- چرا دولت این طور خوب و راحت به مطالبات و خواسته‌های فرهنگیان توجّه کرده و به آن‌ها امتیاز می‌دهد؟

_ برای این که دولت از آن‌ها می‌ترسد.

- چرا؟

_ برای این که رگ خواب آینده‌سازان مملکت در دست آن‌هاست و در صورت نارضایتی، با جمعیت 1.2 میلیونی خود، می‌توانند طوری دانش‌آموزان را بار بیاورند که نظام را به مخاطره بیندازند.

-- ایمپالس منفی نفرستیم. بیاییم و موضوع را این‌گونه ببینیم: دولت، هم‌چنان که خود اذعان می‌کند، با این توجّهات به فرهنگیان احترام می‌گذارد.

- پس چرا دولت به جامعه‌ی پرستاری، خواسته‌ها و حقوق حقّه‌ی آن‌ها احترام نمی‌گذارد؟ این‌ها که یک دهم آن‌ها هستند و قطعا" اهمیت کارشان از آن‌ها کم‌تر نیست؟!

_ دولت، نه از جامعه‌ی پرستاری می‌ترسد و نه به آن‌ها احترام می‌گذارد!

۹۰/۰۹/۲۲
... یک پرستار

نظرات  (۱۰)

۲۴ آذر ۹۰ ، ۰۴:۵۱ پرستار آزاد قم
دوست عزیز ، من یکی از خوانندگان قدیمی و تقریبا همیشگی شما هستم.مطالبی که مینوسید عین حقیقت و واقعیته.اما خیلی تند میرید خیلی انتقادهاتون شدیده.نظرم مربوط به این مطلب نبست کلا گفتم.امیدوارم حرفمو به دل نگیرید
سلام آدم میمونه چی بگه من که از این طرز نوشتنتون خوشم میاد
یلداتون قشنگ
سلام - کافه خبر بحثش پرستاری است.لینک مطالب آنرا از پرستاران دنبال کنید
سلامآگر دردم یکی بودی چه بودیآخه ما که یک صاحب نداریم 100 صاحب داره این بی صاحبموافق نیستید؟الهم عجل لولیک الفرج
باز خوبه شما پرستارها اگر بخواید(اگر بتونید)از کار کردن دست بکشید چهارتا مسئول به تکاپو میوفتن اما بابای من که حسابدار علوم پزشکی هست اگه حقوقشو سر وقت بدن هنر کردن تازه یه حق لباس-حق اجاره هم بود که 2یا3 ساله که معلوم نیست کجا میره خدا به هممون رحم کنه دوست عزیز علوم پزشکی جز به ویزیت دکتر به هیچ کارکن دیگه فکر نمیکنه بابای من 400 هزار تومن پول میگیره با 22 سال سابقه کار
ممنونم که اومدی چند روزیه که امتحانام شروع شده اما به خاطر شما سعی میکنم عکسهای زیباتر وجالبتری بگذارم تا شاید یه کوچولو خستگی از وجودت خالی بشه واسم افتخاره که به من سر زدی
با سلام وارزوی موفقیت- لینک شدید
ایتقد آزار مکش از پی آزردن ما
اینکاره نیستی برو برو برو!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی