پرستاران

مادر بودن مصیبت! معلّم بودن باقلوا!

جمعه, ۹ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۲۱ ق.ظ

الیسا - خواهر کوچکم - کلاس سوّم ابتدایی است. کار هر روز خانم معلم آن‌ها این است:

+ به ماماناتون بگین از درس فلان بهتون املاء بگن، بعد خودشون تصحیح کنن و بیارین. وای به حالتون اگه غلطی رو پاک کرده، و اون رو تصحیح کرده باشین!!

+ از ماماناتون بخواین 20 سئوال ریاضی براتون بنویسن و اونا رو جواب بدین و ازشون بخواین تصحیح کنن و بیارین و ... وای به حالتون اگه جواب غلطی رو پاک کرده باشین و دوباره جواب درست رو نوشته باشین! 

+ با کمک ماماناتون یه تحقیق درباره‌ی لاک‌پشت و یا ... بنویسین و بیارین!

+ از ماماناتون بخواین جدول ضرب 5 و 6 رو با عدس روی برگ آ چهار بچسبونن و بیارین!

+ از ماماناتون بخواین ...

بیچاره مامان، همه‌ی وقتش رو صرف الیسا می‌کنه! من نمی‌فهمم پس خانم معلّم کارش چیه و برای چی حقوق می‌گیره؟ هی می‌گم برم و حالیش کنم آزار کیلو چنده؛ مامان می‌گه نه! اون وقت لج می‌کنه و تلافی‌ش رو سر الیسا در می‌آره!!  آخه این دیگه چه جور نظام آموزشیه ؟!؟!

۹۰/۱۰/۰۹
... یک پرستار

نظرات  (۸)

حالا دیگه اونهمه وای به حالتون و خط و نشون کشیدنش واسه چیه دیگه؟!!!‌مهم اینه که بچه یاد بگیره چه فرقی می کنه پاک کنه و درست کنه یا نه!!!!‌ به نظرم مشکل روانی داره این معلم
من سعی کردم در گوگل ریدر فید شما رو دنبال کنم اما ظاهرا گوگل ریدر وبلاگتون رو دنبال نمی کنه!!!!!‌ نمی دونم چرا! پیشنهاد می کنم برای وبلاگتون فید درست کنید تا افراد بیشتری بتونن دنبال کنن مطالبتون رو
۱۱ دی ۹۰ ، ۰۱:۴۴ محب ولایت
ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜسلام علیکم       ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜامام کاظم علیه السلام فرمودند:                                                                      چیزی نیست که چشمانت آن را بنگرد،   مگر آن که در آن پند و اندرزی است                                                                    ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜمیلاد امام موسی کاظم علیه السلام مبارک باد    ஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜஜ۩۞۩ஜ
۱۴ دی ۹۰ ، ۰۳:۰۰ فرشته مهربون
چیه حسودیت میشه خودت نمی تونی کارت را گردن کسی بندازی؟حالا یک نفر پیدا شده ابتکار و خلاقیت داره تا از وقت مامانها بهینه سازی کنه جنابعالی چرا ناراحتی.تازه من که می دونم از جای دیگه دلت پره میخوایی حرص همه معلمها را سر معلم الیسا خالی کنی.تو هم می رفتی و معلم می شدی نه پرستارالهم عجل لولیک الفرج
سلام چطوری هم کار؟ممنون بابت کامنتتون .شرمنده دیر جواب دادم.اکمتهانام شروع شده.همین الان 3 تا پاور پوینت و 1 پوستر آپلود می کنم براتون.یا علی بای
میبینم که مشکلت فقط با پرستارا نیس ظاهرا با عالم و آدم مشکل داری از سیروس مقدم و جامعه معلمین و پزشکان و ...منتظریم قشر بعدی کیه؟خدا بداد همکارایی که باهاشون کار میکتی برسه چه عدابی میکشن فقط سیاهی و زشتی چرا نمیتونی نیمه پر لیوان ببینی؟
شما منو یاد یکی از همکارام میندازی مثل خودت به زمین و زمان بد میگفت آخرشم نتونست وضع این حرفه و این مملکتو تحمل کنه و رفت استرالیا یادمه دم دم رفتن اومد بعد اینهمه سال عضو نظام پرستاری شه هر روز میومد طرفم که کارتم نیومده و اصرار و خواهش که پی گیری کنم تا زودتر بیاد خیلی خوب میدونی چرا؟چون به اعتبار کارت نظام و عضویت icn نیاز داشت چون همه جا ما رو به هویت نظاممون میشناسن غیر از برج سازی کارای دیگه ای همانجام شده نمیخوای تشریف ببری خارجه؟
تو منو یاد همراه گالیور میندازی من میدونم من میدونم نمیشه ...البته با کمی پیاز داغ زیادتر!!