پرستاران

چندمین شغل جدید ما!

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۵۹ ب.ظ

عرض شود که ما، یعنی «ما»ی پرستار - حفّظ الله! - در ادامه‌ی سِمت‌ها و عناوین و شغل‌های جور واجور خود، امروز به یک عنوان شغلی جدیدِ دیگر مفتخر و مشرّف شدیم: مسئول امور مالی جرّاح محترم!

ماجرا از این قرار است که دیروز بعد از درخواست متخّصص داخلی، مبنی بر انجام مشاوره‌ی جرّاحی برای گذاشتن دبل‌لومن برای یک بیمار بی‌رگ!! (ببخشید! بد رگ) با جرّاح آنکال تماس گرفتیم. ایشان هم، پیش گرفتند پشت تلفن دست مبارک را که: به اطّلاع همراهی بیمار برسانید دستمزد گذاشتن آن، می‌شود هفتاد هزارتومان و باید این مبلغ را بپردازند، آن‌هم قبل از انجام کار و با اسکناس یا تراول شیرین، و نه چک و از این‌جور چیزها! و فرمودند که فقط در این صورت، به خودشان زحمت داده و برای انجام کار تشریف‌فرما خواهند شد، و اِلّا فلا !

این بود که زنگ زدیم به سوپروایزر و شکوه و شکایت که: مگر ما مسئول امور مالی جرّاح محترم هستیم که از ما همچو چیزی می‌خواهند؟ فرمود: برادر من! کارِ بیمار بیچاره را راه بینداز، مگر مربوط به همان بیماری نیست که می‌گفتی کراتینین 3.2  و اوره‌ی 138 دارد؟ 

- بله، امّا آخر من با چه رویی و چرا و ... 

۹۱/۰۵/۰۳
... یک پرستار

نظرات  (۵)

ف
سلام من کاملا درکتون میکنم من هنوز دانشجوام ولی همچین موردایی دیدم واقعا بعضی دکترا دیگه شورشو در اوردن د
سلام من کاملا درکتون میکنم من هنوز دانشجوام ولی همچین موردایی دیدم واقعا بعضی دکترا دیگه شورشو در اوردن د
سلام مطالبت خیلی خوب بود مدیر وبلاگ کیه -صفحات رو کمی از یکنواختی در ار
۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۳۴ ناهید حسینی
خاک تو سر پولکیشون کنن همشون همین جورن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی